第8回

平成17年10月1日(土曜日)天睛有時天陰

 

清里 9:30® 蓼科(維納斯路線:白樺湖 ® 霧の峰 ® 八島の原濕原)11:00 ® 小淵澤(八之岳Resort Oulet)15:00 ®清里(東沢大橋)16:30

今日食到一個美味嘅早餐

我哋就捉住好cool嘅老板+chef cook+waiter問佢可唔可以參觀其他房間,佢雖然冇物表情,都答應我哋。然後我哋又問佢cooking skills knowledge係唔係响外國學番嚟,佢就笑住講佢响外國邊啲地方做嘢同噙晚用嘅材料同做法,之後佢仲講咗好多關於間酒店嘅歷史,原來佢老婆都响呢度識,間酒店已經開咗23年嘞

 

同老板傾完計,我哋出發去白樺湖。一路上沿小徑山腰前行,小屋同樹林排得井井有條。天氣雖然有啲暗沉,空氣依然清新。 不夠2小時就到達白樺湖~一個當地有名嘅渡假勝地,亦係維納斯路線(駕駛或遠足)嘅起點。

 

沿路地形高低起伏,好多急彎同斜波,而且非常窄,所以有好多鏡同路標提示。 仲有不少Dee””Harley”迷沿途飛車,厲害!

 

我哋經過霧の峰,度可以試騎馬同放滑翔機。


不遠就到達八島の原濕原,係一個日本最南面嘅高原濕原,要經過12000年先形成,已被日本列為受保護嘅濕原!

 由於有啲肚餓,我哋就去咗八之岳Resort Oulet,細細地,但Anna Siu Rebecca Taylor嘅手袋皮包都好低!


最後行完再兜吓風又到返酒店食dinnier啦。



本篇發表於 旅行。將永久鏈結加入書籤。

發表留言