第9回

平成17年102(日曜日) 陽光普照

清里 9:00 ® 蓼科(維納斯路線: 車山高原 ® 霧の峰 ® 八島の原濕原 ® 美の原 ®美の原高原美術館) 13:00® 安曇野(大王山葵農塲) 15:00 ® 松本市 17:00

 一早便要離開我全程最喜愛的酒店,老板還送我們走!


今日天氣好好,我哋見時間鬆動,所以再去完成整條維納斯路線,希望可以見到富士山最靚嘅一面,同埋遠啲嘅景點。

 

一路上,我哋見到一班又一班熱愛駕駛嘅人仕,好似踏單車阿伯、好型嘅華DeeK car情侶一族、同老老幼幼嘅family car

最後我哋發現今日(好天)嘅景色同噙日(陰天)係好唔同!

 

3個鐘後我哋去到最高位嘅美の原高原美術館,亦係終點站。因為最高,所以比較凍同大霧,揸車要非常小心!

 


落山時架車成日 吱吱聲,全部都是一個又一個髮夾彎,是全旅程最飄移嘅路段落山都要成個鐘呢!

 

跟住我哋向松本方向走,決定去安曇野到咗全日本最大規模山葵(Wasabi)農塲,大王山葵農塲參觀。


原來山葵係一條條,啲職員(阿嬸)仲即場磨俾你試食,你仲可以整條買番屋企用。


 之後返回在松本酒店check in,行咗一陣街,早啲瞓準備第二日一早上上高地。

本篇發表於 旅行。將永久鏈結加入書籤。

發表留言