第5回

平成17年9月28日(水曜日)天睛微雨

西伊豆(小土肥) 9:00 ® 御殿場11:00 ® 輕井澤 16:30


晨早又玩了一轉房裡私人溫泉後,食個早餐便走人!


 今日冇物景點去,只係中途停御殿場outlet入油加醫肚。成日足足加埋揸咗6個鐘車,又上山落山、tunnelhighway,有時仲揸成140km/hr個幾鐘。 最後因為navigation system冇間hotel個地方,我哋就去輕井澤觀光所叫人幫忙。個職員好helpful,我問佢(用英文)可唔可以幫我打電話叫pension嘅人到JR station接我,個職員就話間嘢冇呢啲service。我即刻同佢講可唔可以幫我用navigation system揾,佢就上車教我用,所以話路在口邊係無錯。

 另外值得介紹住嗰間Piccolo Hotel ピッコロホテル・オペラ軽井沢。我响網上見好新好靚,係2003年先open,屋主係對夫婦,老公係bellboywaitercashier,老婆係chef-cook、以前係singer。總之成間屋充滿音樂氣氛,可以話浪漫滿屋


本篇發表於 旅行。將永久鏈結加入書籤。

發表留言