第7回

平成17年9月30日(金曜日) 天睛

輕井澤 9:30 ® 清里(清泉寮) 11:00 ® 清里(萌木の村) 13:00 ® 清里駅 15:30 ® 清里(美し森) 16:00 ® 清里(Little England) 17:00

 

收拾行李,今天向清里進發。2個鐘車程就到第一站清泉寮”~Keep Farm是也。因為嗰度嘅佐體驗工房大多需要預約(如揸牛奶、整麵包),我哋walk in所以都係以參觀嘅心態。

 


當我哋到牛場時,工人咁啱要餵牛,佢見我哋响度就將啲草俾晒我哋餵,好好笑,我哋做咗免費勞エ。

至於萌木の村,又係一個充滿浪漫同歐陸嘅地方。


我哋去其中一間雜誌推介叫Merry Go RoundCafélunchokay啦。

 

由於時間尚早,我哋揸架車四圍兜。"清里駅"逛咗一圈,又去埋"美し森瞭望台"望下市中心,睇下有冇機會睇日落囉!

 五點鐘就去英式Old-Age酒店check-in同食晚飯啦!


講番Old-Age呢間酒店,英式的城堡建築,房間裹的彩色窗口,洋溢着歐陸氣氛,再加上可能係我咁多次去日本最好食嘅fusion西餐 晚上食嘅煎魚同牛柳真係色、香、味、俱全。仲有因為星期五,啲日本人仲未放假,所以得我哋兩個包塲,氣氛冇得頂,啲食物安排就更加好啦。雖然每人一晚要¥11000,但都係highly recommend


本篇發表於 旅行。將永久鏈結加入書籤。

發表留言