第6回

平成17年9月29日(木曜日)天睛

輕井澤(教堂之旅:石の教会、輕井澤高原教会)10:00 ® 輕井澤(輕井澤Taliesin)11:30 ® 輕井澤(Princess Shopping Plaza)13:30 ®北輕井澤(白糸の滝) 16:00® 北輕井澤(鬼押出し園)16:30

 

今因天氣好好,氣温有17度,我哋先到出名嘅教堂參觀。我覺得"石の教会"好特別,而且好有美感,難怪日本人咁想响度行禮結婚啦!

 



之後見時間尚早,就到"輕井澤Taliesin"一行。其實度係一個人エ湖(同我哋香港嘅迪欣湖差唔多),可以撐艇、放狗、散步用同嘆茶。另外仲有迷你golf game(同九龍仔公園一樣)、小型高卡車等,加埋2個博物館,當地人當佢係綜合活動嘅地方,一家大細玩過一個悠閒嘅下午。

 

中午我哋去"Princess Shopping Plaza"食嘢用同shopping,最後發現冇物好嘢買,好似TimXland咁,折咗都唔夠香港平,仲有仔咁,啲款一啲都唔靚、好少少就冇折,我估香港減價買嘢係低啲!


 而今日最靚嘅景點就係白糸の滝。雖然道路要收費,但覺得唔云去就好可惜啦!



至於離佢唔遠嘅鬼押出し園就一般,一啲都唔吸引(有啲似爆石地盤!)


本篇發表於 旅行。將永久鏈結加入書籤。

發表留言